28
May
09

Pemakluman

Sambutan terhadap blog selasar diarymaya.wordpress.com begitu memberangsangkan. Sehingga hari ini (28/05/09 jam 8:00 pm) jumlah page viewnya sudah mencecah 40,200 satu pencapaian yang diluar dugaan. Ini sekaligus menunjukkan tokoh yang dihikayat itu popular dan menjadi sorotan umum.

Sebagai menghormati kepada tokoh berkenaan, Husam bin Musa yang telah mengistyharkan untuk bertanding jawatan Timbalan Presiden Pas, saya bercadang untuk menghentikan seketika penulisan hikayat ini bagi mengelakkan salah tanggap yang saya teus-terusan menganggu beliau dan para penyokongnya.

Siri ke 11 baru dipostkan. InsyaAllah saya akan sambungnya semula selepas muktamar Pas. Terima kasih.

Salam hormat MSO.


11 Responses to “Pemakluman”


  1. 1 dewahudoh
    Mei 29, 2009 at 3:13 PM

    kenapa perlu diberhentikan?…. adakah tua haji takut tuan haji menjadi punca kekalahan YB HUsam? Teruskan sahaja… biar orang ramai menilai sendiri YB Husam macam mana… Kalau lah YB Husam menang… dan cerita tentang keburukkan YB Husam keluar selepas ini, itu semua telah terlambat…. untuk menyelamatkan pas…. Kalau nak tegur biar lah awal2… lagipun saya rasa ahli pas telah matang untuk menilai… teruskan sahaja….

  2. 2 farizzaini
    Mei 30, 2009 at 1:20 AM

    atau mso takut krana bnyak terdedah nyer tuduhan pasal mso!!so rileks dulu bg reda skit..melayu mudah lupa..mungkin mso guna konsep tu!!

  3. Mei 31, 2009 at 2:11 AM

    La…. ingatkan tujuan hikayat ni saja nak promo si baju merah?

  4. 4 muhamed
    Mei 31, 2009 at 2:12 AM

    Tuan MSO,demo meme hebak…demo ditaqdir meme utk menulis..p.gaya penulisan demo kawe nminat…kawe pn ada minat gak utk menulis….tp kawe rasa kawe takdok bakat….

    biasa la…xsemo hok demo tulis kawe suka..namun tu persepsi demo….demo ada hak nak bentang apa jua…selagi demo yakin demo di pihak yg benar…teruskan brkarya….namun bagi kawe.kalau sedikit kelemahan yg ada pada YB Husam, selagi dia tak duduk dalam dosa besar dan sentiasa berusaha utk tinggalkan dosa2 kecik….anak didik TGNA ni meme layak di tabal MB Kelantan. Moga Kelantan mendapat pengganti yg sesuai bagi TGNA…misalnya pembangunan dapat di di perhebatkan..taraf kemiskinan dapat di kurangkan…banyak ruang lagi di Kelantan tercinta ni untuk maju dari segenap aspek…terlalu banyak…selagi kita gigit Islam, insyaAllah akan di permudah….

    Saya membayangkan 5 thn dari sekarang akan ada keretapi laju dari KB ke KL….hehe

  5. 5 Power pas gurl
    Mei 31, 2009 at 10:29 AM

    Lor..tolong lar jgn berenti..perwakilan bleh menilai sendiri sape Husam Musa..

  6. Jun 1, 2009 at 4:08 AM

    blog ini bukan untuk memburukkan husam tetapi untuk kita memikirkan liku liku kehidupan sebagai seorang pemimpin dan jalan yang dilalui oleh pemimpim

  7. 7 affandi
    Jun 2, 2009 at 2:22 PM

    salam
    tuan saya rasa tk perlu untuk diberhentikan hikayat ni sb tuan tidak memihak kepada sesiapa dan tidak terlibat secara langsung dalam pertandingan jdi untuk apa ia perlu diberhentikan saya setuju dg power pas gurl para perwakilan boleh menilai sendiri calon2 yg akn bertanding.Blog tuan boleh menarik begitu ramai penjenguk itu menandakn tuan memang berbakt dan tulisan tuan memang bermutu tidak bercampur dg emosi tetapi fakta.
    alhamdulillah penulis beginilah yg ditunggu2 oleh pembaca..semoga tuan terus berkarya dan mendapat rahmat dr Allah.

  8. Jun 13, 2009 at 5:23 AM

    mana janji2 ni tuan MSO. dh lepas muktamar punn

  9. 9 SALOR UNITED
    Jun 21, 2009 at 4:52 AM

    jangan di berhentikan,teruskan kerana si petak merah DAH MENGILA DI KELANTAN(NGAMOK PAROK..!!!)

  10. 10 AIDA SURAYA
    Jun 21, 2009 at 4:54 AM

    SALAM PAK MSO…..

    JANGAN BERHENTI MENULIS KERANA TAKUT KAN AKAN KEBENARAN TERSERLAH……

  11. 11 junaidi
    Jun 23, 2009 at 4:40 AM

    salam…
    pask mso,saya sentaisa menunggu utk baca kisah husam seterusnya.Ini boleh bagi pengajaran kapada sesiapa yang ingin jadi pemimpin..tolong sambung cerita tu,saya berharap sangat dan sentiasa akan menunggu……


Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: